2009. július 4., szombat

Kontinnyú

A zsák kibújik a szög alól.(wtf?)

Vagyis a szög a zsákból.Tehát örülök,hogy idáig eljutottál,mert akkor kicsit is érdekel ez a storyzás.És most jön a lényeg,hogy miről szól a "fáma".Arról szól "barátaim",hogy manapság nem csak magamban kell csalódnom,hanem mindegyikőtökben!(Tisztelet azoknak a kivéleteknek akik vagy nem ismernek,vagy köszönésen kívűl SEMMI közünk nincs egymáshoz.Mondom SEMMI!)
Nem nagy dolgokról van szó igazából.Szokták mondani,hogy nem a méret a lényeg(ez ide pont nem illik,na mindegy).Vagy sok kicsi sokra megy.Én meg azt szoktam mondani hogy basszátok meg!
Nem értem miért lenne nagy dolog közölni az emberrel,hogy:
"Figyelj,eddig jóba voltunk,de van egy-két dolog ami szúrja az oldalam ezt beszéljük meg."
vagy
"Ne haragudj,én nagyon szeretlek és nem akarlak megbántani,de nem szeretném,hogy ez több legyen egy barátságnál"
vagy
"Tudom,hogy sok munkát fektettél bele.Köszönöm szépen."
vagy
"Ne haragudj,hogy nem tudtam menni.Legközelebb ígérem ott leszek!"

Viszont vannak akik megmondják az igazat,vagyis azt az igazat amit megszült az agyuk,vagy egy ismerősük,barátnőjük,anyjuk,apjuk agya.És lehet,hogy ők nem is így gondolják(lehet...).
"Szánalmas egy ember vagy"
"Nem vagyok kiváncsi a nyomorodra"

Vagy vegyünk egy kicsit radikálisabb esetet amikor a szög extra méretű fejjel úgy kibújik a zsákból,hogy az már análszaggatóan durva még számomra is!
V üzenete:
*de kurvagáz ember vagy
*nembaj
*elég az h midneki
*annak tart
*:D

miztahbe@hotmail.com üzenete:
*jaja hát mindig a másik a gáz....

V üzenete:
*kupival lógj tovább;)
*agyilag jozzá való vagy

miztahbe@hotmail.com üzenete:
*mindenki?nem baj,számomra a te barátaid nem a mindenkit takarják....szoval nem mindenki
V üzenete:
*na csá

Na így megy ez felém.Pár idézet a "barátoktól",ismerősöktől,régi szerelmektől und so weiter...
Aki közel áll hozzám,barátomnak tekinti magát az most gondolkozhat,hogy vajon melyik az ő mondata.Van akinek nagyon könnyű lesz rájönni és még nagyobb nyomorék leszek a szemében.De nekik már megmondtam,hogy sem a szánalmuk,sem a megvetésük,sem a véleményük nem kell!
Ahogy leírtam fentebb senkitől nem kell semmi!Megvagyok én magamnak.De valamit tisztázzunk már!!!Ha én valakivel leülök sörözni,nevetni,beszélgetni.Megbeszéljük a lelki,érzelmi és/vagy hétköznapi dolgokat.Én úgy gondolom,hogy akkor az a két személy valamilyen kapcsolatba került egymással,és ne az legyen már,hogy 1 hét múlva meg leköpik a fényképem,átkozzák a nevem és szidják a családom.Én nagyon sokmindenkit,tartok/tartottam barátomnak.Nem vártam tőlük semmi szívességet,csak szerettem volna nekik nyújtani valamit,hogy embernek érezhessem magam.Nem kellett volna cserébe semmi különös.Mindössze annyi,hogy tiszteljenek meg annyival,hogy köszönnek,elfogadják a meghívásom valahová(és el is jönnek),nem saraznak a hátam mögött,nem csapják rám a telefont,és nem mondják azt hogy: "nem érdekel a véleményed,leszarok mindent,te is csak olyan vagw mint a többi" Így szó szerint feketén fehéren.
Nem kértem ezreket,milliókat.Életeket,tárgyi dolgokat.Teljesíthetetlen vágyaim sem voltak.

Viszont én úgy gondolom,hogy ha valakinek jól esik az,hogy meghallgatják és esetleg segítenek neki megoldani a dolgait,akkor az ugyanezt viszonozza is.Azt hiszem,hogy így helyes.
Mielőtt félreértene valaki,és azt mondaná,hogy mi a faszt játszom itt a tiszta lelkű szűzgyereket ki kell ábrándítanom.Nagyon jól tudom,hogy milyen hibákat követtem el.Mivel érdemeltem ki,hogy néhányan így beszéljenek rólam.Valamint azt is,hogy amikor elhívok valakit valahova,az mért jópofizik,majd el sem jön,és otthon még röhög is,hogy: "de jó,hogy nem mentem el annak a hülyének a bulijába,remélem nem lesznek sokan és szar lesz"!
Nem mondom,hogy ezeket nem érdemlem meg,mert egy bizonyos részben igazuk van ezeknek az embereknek.De azt nem tudom elviselni,hogy ha ok nélkül valaki,csak hepciáskodásból csinálja ezeket a dolgokat.Az nem méltó arra,hogy én a hallgatásommal,segítégemmel megtiszteljem őt.Mert még létezik a szó,hogy "Tisztelet". Ami nem csak egy szó,hölgyek és urak.Hanem jelentése is van,amit már oly kevesen ismertek.

Tehát miztahbe úgy néz ki,mint egy picsa?
Hogy mi?
ÚGY NÉZ KI,MINT EGY PICSA?
Nem!
AKKOR MÉRT BASZOGATJÁTOK,MINT EGY PICSÁT?

A szám nem segg,a seggem nem száj.Ezt jó lenne megjegyezni.Köszönöm,hogy volt néhányótok olyan kedves hogy felnyissa a szemem,és ne bízzak senkiben.Valamint,hogy rájöjjek;Csak magamra számíthatok,mástól csak tárgyilagos segítséget kérhetek.
Itt megint jön az,hogy tisztelet ennek meg annak.De én úgy gondolom,hogy nem kell neveket írnom,vagy utalnom valakire,mert mindenki tisztában van azzal,hogy milyen viszonyban vagyunk.Nem szoktam titkolni senki előtt,hogy bírom,szeretem,kedvelem,utálom,látni se akarom.Néha ez a baj,hogy átlátható vagyok,de ebben az esetben talán így könnyebb egy-két egyénnek,hogy átlássa a gondolataimat.(Amik tény,hogy kesze-kuszák,néhol összefüggéstelenek,de nem vagyok nagy szóbetyár,és nem úgy forgatom a /digitális/tollam,mint egy vérprofi.)
Kedves V,B,F,L,P,M,I,G,F,T. Vegyétek magatokra ezt az írást és gondolkozzatok el,vagy hagyjatok már békén a picsába,egy életre!Vagy az én életemre,vagy a tiétekre.Csak hagyjatok "nyomorban" élni/halni!

Az írás kicsit megkésett,lassan már nem is aktuális,de baszki az én blogom,akkor és azt írok amit csak akarok.
Ja és ne mondjátok már meg,hova mehetek bulizni baszki!Kicsik vagytok még ahhoz,hogy akárkinek megszabjátok mit csinálhat és mit nem.
Na kiszórakoztam magam,gondolom ti is.

Szóval ásztá lá visztá






bébi.


Bless

Nincsenek megjegyzések: