2009. július 4., szombat

Jó reggelt kívánok!

Akkor kezdjük is a valósággal.
"De én megfogom ezt oldani.Ne aggódjatok amiatt.Amiatt ne aggódjatok,hogy én nem fogok innen elmenni,mi!? És,hogyha meg valakinek nem tetszik,ahogy én élek,vagy ahogy dolgozom,vagy ahogy csinálom a dolgaimat.Nem tetszik neki az alkatom akko' meg abba bele fogom nyomni a kééést! "
Ezt jegyezd meg,és már ismersz is!




Mit akarok én az életben?Mit akarok az élettől?
Ugyan már...Az élet mit akar tőlem?Álljak fejre a munkahelyen?Teljesítsek mindenkinek 1000%-ot?Nyaljam fel magam a ranglistán minden téren?Hallgassam a becsmérlést,nézzem a kétszínű embereket,ahogy saját barátaik értékeit és érzéseit fúrják meg aljas módon?

Sorolni lehetne ezt órákon,napokon keresztül.Panaszkodni,hogy az élet csak rossz.Semmi sem jó,minden szar!Igen,lehet szarozni meg panaszkodni,akkor ha már minden esélyt kijátszottunk,minden lapot letettünk és még akkor is bukásra állunk.Akkor azt hiszem az emberen már nem sok minden tud segíteni ebben a mai "civilizált" világban.
"Segíts magadon,az Isten is megsegít!" Isten nevét szánkra hiába ne vegyük.Mondják ezt a nagy,bölcs,nemes emberek,illetve a hétköznapi,szerény körülmények között élő átlagpolgárok.
Én meg azt mondom,hogy: "Segítek magamon,hisz más nem fog!"
Bár nem vagyok nemes,hanem inkább a szerény,de még átlagos körülmények közt élő,akkor sem hiszek a Teremtő Jó Istenben.Ezért inkább hiszek magamban.Hiszek a világomban.Hiszek a zenémben.Hiszek azokban a zenészekben akik szívből dúdolják a dalt.Hiszek a barátokban.Hiszek az emberekben.

Az emberekben?Minden emberben?Nem!Nem hiszek bennük.Csak azt hiszem,hogy bennük is megvan az,hogy nem mindenkiben az ellenséget,a riválist valamint a lehetőséget látják.Aljasság,eltaposás és gyűlölet nélkül is lehet együtt élni erre talán mindenki rájött,és gondolt arra,hogy egyszer majd lesz egy szebb világ ahol ez meg is valósul.Nekik van egy rossz hírem.LÓFASZT!Ez már sosem fog megvalósulni.Ezért nem hiszek istenben.Nem hiszek az állítólagos vezetőkben.Nem hiszek az ígéretekben.
Abban hiszek amit én magam megteremtek.Legyen az anyagi,tárgyi,szellemi dolog.Az van,amit elképzelek,létrehozok.
Ha majd egyszer megtérek,és belátom,hogy az a szebb világ eljöhet,akkor szerintem irtó erős gyógyszerek vagy valami vallásos felekezet hatása alatt állok majd.
Ilyen az élet.
De akkor én most mondok nemet az életre! Köszönöm,hogy részt vehettem,hogy megadatott ez is de azt hiszem már elég volt.Így a hányás szélén állva,nap mint nap arra eszmélve,hogy ez a nap már tegnap megtörtént kicsit elgondolkoztam.
Én csinálom rosszul?Azért ismétlődnek a napok,mert nem tudok kilépni a saját kis világomból ahova bezártam magam?
Vagy ahova bezártak engem?
Ez a világ bennem-a fejemben,a szívemben,a lelkemben,vagy fene tudja hol helyezkedik el-jó pár éve mozgatja már bennem a rugót,és miatta élem túl azokat az eseményeket amik annyiszor megtörtek,amiktől annyiszor kellett felmosni a padlóról.
De mindig volt aki felmosson szerencsére.Egy rokon,egy barát,egy barátnő,esetleg néha csak egy ismeretlen.
Neki Big Up! meg Respect meg köszönet.

Tudom,hogy nem egyszerű megérteni engem,nem is kell megérteni minden részem.De könyörgöm;ne akarjatok már átbaszni,hogy meghallgattok aztán meg a csajotoknak meg anyátoknak mesélitek,hogy így meg úgy szaladok a volt csajom után,és milyen szánalmas ez.Nem akarok bunkó lenni,de menjetek a picsába akkor.
Erről így ennyi,mindenki tudja miről van szó,mert vagy megesett már vele is,vagy mert épp róla pofázok most.
Nekem ezek az emberek egy valamire kellenek.Arra,hogy ott szórakozzak velük és basszam át őket ahol tudom.Illetve,csak erre kellenének,mert nekem még valami fura dolog mélyen a mellkasomban ami néha annyira fáj...mi is a neve....húúú izééé...
LÉLEK és TARTÁS!
Ami ha néha ki is veszik belőlem annak is alapos oka van.Én nem a hátatok mögött mondom meg azt amit gondolok rólatok.Ha valakinek nem tetszett egy lépése megmondtam,ha nem tetszett egy nézése megmondtam.Ha nem tetszik az egész ember azon meg mit lehet magyarázni?Az olyat leszarom,mert megmutatta milyen is valójában.
Nagyon jól tudja most egy-két lány esetleg fiú is,hogy róla van szó.És nekik üzenem,hogy lehet emailt írni,lehet keményíteni,lehet megverni,a véleményem akkor sem változik,csak még mélyebbre kerültök abban a szennyben amiben most úsztok.
Bulizzátok ki magatokat,költsétek azt a pénzt ami másnak nem adatott meg.Nézzétek le az embereket mert nem sznobok mint ti,mert nincs olyan kifinomult érzékük dolgokhoz,mint pl; egy festményhez amit egy baszott drága kiállításon láttatok.Ja és szidjátok csak azokat akik nem olyanok,mint ti és nem is fognak behódolni.
Csak azért nem fognak,mert nem olyan buták,mint egyes tini picsák akik szarják a spanyol viaszt és eszik a mennyei mannát 10.000-ért esténként éttermekben.
Minden rossz szándék nélkül én most üdvözlöm ezeket az embereket és félreértés ne essék,nem akarok én arcoskodást,ellenségeskedést.Sem bármiféle konfliktust.Csak ha majd ti leszálltok,esetleg leestek a magas lóról,amit persze fádör,mádör alátok tett,akkor talán én is szebb bejegyzést írok a világról.

Addig is köszönöm magamnak,hogy sikerült elbasznom az életem minden téren,és köszönöm azoknak akik ebben két kézzel segédkeztek!

Bless

Nincsenek megjegyzések: