2010. november 23., kedd

Erre írtam...kb 15 alkalommal hallgattam meg,mire kész lettem.Nem feltétlen kapcsolódik a storyhoz,de hallgasd ha gondolod:




Korszak

Ki másról szólna a fáma,mint rólam.Mostanában sok minden szól rólam.Sokan emlegetnek,sokan említik a nevem egyes dolgok kapcsán.Sokan megismernek és sokan úgy ismernek meg,hogy én azt sem tudom,hogy kik is ők.Ez igazából jó érzés legtöbbször,mert úgy érzem tettem valamit amivel ezt elértem.Sokan úgy tekintenek rám,mint egy emberre akit szeretnek,sokan nem kedvelnek,sokan féltékenyek,sokan másolnának (ha tudnának),sokaknak pedig teljesen semleges vagyok.Én nem rajongok senkiért,értem sem rajong senki.Én szeretek embereket,engem szeretnek emberek.Én nem kedvelek embereket,engem nem kedvelnek egyes emberek.Ez így van rendjén.

De mi is az ami miatt én vagyok a Bé!?
Honnan is indult az egész ismeretség dolog!?
Mért is van nekem ekkora arcom a semmire!?

2002,13 éves vagyok.(első félév) 8. osztályt taposom.Nem vagyok a tanárok kedvence,nem vagyok a nők kedvence...igazából senki kedvence sem vagyok.Voltak pofonok,voltak rossz dolgok.Tipikus iskolai balhék.Az erősebb kutya baszik effektus...na én nem basztam.Maximum rá...egy pár dologra.
Szóval 13 évesen jött az első barátnőm,az első kocsmázások,az első berúgás,bandázások.Vegyük először a barátnős részt.A suliban ismertem meg a csajt.Magasabb volt nálam (milyen meglepő ASD).Nem volt egy kimondott szépség,na de ki nem szarta le,bejöttem neki,ez akkor azért nagyon nagy szó volt nekem.Szép finoman -egy pénteki kocsmázás alkalmával,jó pár boroskóla után- össze is akadtunk és életemben először smároltam 1 percnél tovább...konkrétan életem második csókja 37 perc volt.Rekord tartó voltam.13 évesen!Kocsmában!Vállalom,szerettem azt az életet!
Eltelt 2 hét.Házibulit tartottam.13 évesen!Jöttek is szép számmal az emberek,törtek is szép számmal az emberek,mentek is szép számmal az emberek.A szobákat is megjárták ezzel azzal az emberek.A barátnőmet is megjárták az ágyamban az emberek! HOOPS!
Erről csak a "kapcsolat" után értesültem,ő pedig (milyen meglepő) nem nagyon tárta elém a dolgot.Így hát maradtunk együtt.Újabb 2 hét.Újabb party.Pincebuli. Bevedeltem valami zöld löttyöt így hát kimentem beleokádni a kerti tóba.A csajom tartotta a fejem.Közben az ő fejét is tartották. Mivaaaaan?Bazdmeeeeeg! KURVA!
Na de erről is csak később értesültem!Szóval következő hét.Várom csajom (mit sem sejtve az egészről),megérkezik,smárolunk,filmezünk,elvagyunk,hazamegy.1 hét múlva közölte a kedves osztálytársam,hogy mielőtt átjött hozzám a kisasszony,nála volt és orálisan tette boldoggá...a csaj.Párszor! SZERETLEK!
Nos meg volt az első tökéletes kapcsolatom is,csúnya berúgások is voltak,egyéb anyagok is voltak.Éltem! Ja fél évkor matekból bukta volt,év végére sikerült 2-re javítani.Valamint megfogtak a rendőrök garázdaság és rongálás miatt,amiért másfél év felfüggesztettet kaptam pártfogóval megfűszerezve!Ahh Ahh!VALAMINT megfogtak graffitizés miatt is,amit kimagyaráztam! (H)

A 9. osztályba való beiratkozásom egészen laza volt.Metál arc voltam.Fekete köröm,piros haj,szegecsek.\,,/ Furán néztek már akkor is.
Aztán el is jött annak rendje és módja szerint a szeptember,én pedig bevettem Szekszárd városát és az Ady Endre középoskolát!Na most az első évemről mit mondjak?!Voltak ronda dolgok,nagy barátságok,csúnya osztálykirándulás,még csúnyább hétvégék,csajok,pia...ez az.Vágod,hogy van ez.Fiatalság metálság. Az az év annyira metál volt,hogy 4 tantárgyból húztak csak meg nem többől!Ismétlés a tudás...rohadj el.

Szóval a 9. osztályt bekóstoltam még egyszer,akkor már a kolesz épületében.Fincsi dolgok voltak ott is mondhatom.Ott már túl voltam a rendőrségi storykon,verekedéseken,csúnya lehúzásokon és sok sok (akkori) Incognitózáson...nem egyszerű arcokkal.Lógtam a nagyokkal kis tacskó módjára.Néztem,figyeltem mi,hogy megy.Nem kellett csinálni semmit ahhoz,hogy történjen valami,csak figyelni,okosodni.

Jöhet a 10. osztály.Még senki vagyok de sokat láttam.Új emberek megismerése,kis tanulás,kis lógás,nagy partyk,nagy storyzások.Túl 1 komolyabb kapcsolaton,túl a csalódáson,a szerelmen.Érezve a komoly élet lehelletét...hát jó büdös volt,azt meg kell mondjam.

Na de!Eljött az év.Paks!Bizony,Szekszárd leváltva,hajrá jó öreg Biritó Power!Elkerültem mindentől amit felépítettem,akiket megismertem.El az ismeretlenbe.Az első nap olyan volt,mintha a börtönbe vonulnék.Nem valami jó hírű iskola volt.Nem valami jó hírű emberekkel.Összeszorított seggel,nyitott szemmel jártam!(ASD) Kezdtem észrevenni,hogy nem is olyan vészes a helyzet,ha nézelődök egy kicsit talán még jó arcokat is találok.S mily meglepő a stílus rátalál a stílusra.Ott ismertem meg a drága jó Kupeczki Márkot.Nagy egymásra találás,volt szó mi szó.Aztán szépen jöttek a spanolások.Az ő spanjai,mások spanjai,a spanok spanjai.Mindenkinek volt valakije akit be tudott mutatni.Lett egy két ismerősöm. Persze ott sem telhetett el nap bebűnözés nélkül.Varázscigik,mókás flaskák órák előtt,alatt,közben.Igazgató idegelés,tűzoltó szégyenítés,igazgatói figyelmeztetés...satöbbisatöbbi el lehet képzelni.

Megszerettem Paksot,kicsit úgy éreztem ő is megszeretett engem.Aztán fél évkor kezdett durvulni a szitu (igen,még ennél is jobban).Balhék,balhék,balhék.Csajok,partyk,balhék,partyk,partyk,csajok.Iskola persze ködbe veszett.Minek az!?Életművészek vagyunk.Annyira életművész voltam,hogy szépen ki is tettek a halál faszára.Viszlát Biritó Power.

Na akkor mit is csináljunk!?Szabadság van haver,mit kezdjünk vele!? Na én tudtam mit kezdjek.Másfél év színtiszta őrület következett.Party,Party,Party!Nők,Nők,Nők!Nappal alvó naplopó voltam.Reggel feküdtem,este keltem.Nem voltak szabályok,nem voltak elvárások,NEM VOLT PÉNZ! Túl még egy komoly kapcsolaton,2 nagyon fasza nyáron,túl ezernyi élményen rájöttem,hogy faszikám egy senki vagy...hiába van ezer spanod meg barátod!

Fogjunk bele!"Csináljuk meg!" Jöhet a pincér szakma.Jött is,elég hirtelen.Na az a bűnözés tetőfoka volt esküszöm! :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Szívtunk,ittunk,b@sztunk,partyztunk!Így ebben a sorrendben,oda vissza is.Az iskolába bejárni ugye minek,az állam fizeti nekem csak toljátok a lóvét.Az ablakon jártam ki mikor lógni kellett,a városban töltöttem a fél napot satöbbi satöbbi. Rajság volt,olaszok voltunk (H)
Persze elveszett gyerek nem vagyok,meg lett a dolog. Gyakorlat 5.Elmélet 3.Na igen,sose voltam egy nagy tanulós,ilyen lett.De lett!

"Hé Bé,szerinted oké!?"
Szerintem oké.Dolgoznom kell ember!:| Felnőtt ember vagyok lassan,az élet küszöbén állok,el kell tartanom magam.
Bele is vágtam.Munkahelyek jöttek mentek.Főnökök jöttek mentek.Bé jött ment.Úgy éltem,mint egy jöttment.Partyból jártam dolgozni,munkából jártam partyzni!Helyem nem találtam,de jól éreztem magam.Jól éltem,mindig megtaláltam a számításom...


Present day!

2008 a fesztiválok éve.Bé átérezte a flesst.Próbált is fesztivált szervezni (erről kapcsolatban van post lejjebb ha érdekel valakit.../ezt én se gondoltam komolyan :SDSDDS/).Több kevesebb sikerrel.Sok embert megismertem,sok ember megismert.Sok ember megkedvelt,sok ember meggyűlölt.Nagyon kalandos nyaram volt.Rájöttem,hogy egy fesztivált nem könnyű megszervezni.Főleg,hogy a végén már "ő" szervezett engem.De megérte úgy érzem.Vesztettem rajta 300.000 (!) Forintot de úgy érzem megérte.Tanultam belőle (sajnos).Megvettem a hírnevet! (:SDDS)
Itt kezdődött ez a nagy ismeretséges dolog.Egyre csak jöttek a partyk.Kisebbek,nagyobbak.Sikeresek,minuszosak.Jöttek az ismerősök.Jöttek (mentek) a barátok.Egyre többen ismertek meg.Én meg csak csináltam a partykat.Számtalanszor buktam rajtuk.Nem 1,nem 2 ezer forintokat.De úgy éreztem csinálni kell.Csinálnom kell,azért,hogy lehessek valaki.Azért,hogy sokan emlegessenek,sokan említsék a nevem egyes dolgok kapcsán,sokan megismerjenek és sokan úgy ismerjenek meg,hogy én azt sem tudom,hogy kik is ők.Csinálnom kell,mert erre van igény.

Így visszatekintve erre a kis 8 éves kalandra,büszke vagyok néhány elért dologra.Van akinek ez semmit nem jelent,van aki azt mondja egy senki vagyok.Én pedig ezzel teljesen egyet értek.Nem a maximumot hoztam,nem vagyok egyetemet végzett ember.Nem keresek 200.000 Forintot havonta.Nem járok drága helyekre.Nincs lakásom.Nincs autóm.Nincsenek márkás ruháim.

A büszkeség van.Büszkeség azért,mert az ismerőseim 5%-a értékeli ezt az egész szart amit csinálok,amit képviselek...ami vagyok! Sajnos mindig másoknak éltem.Mindig nektek éltem.Mindig neked éltem.Neked aki most is olvasod ezt a sort,mert érdekelt miről szól a vaker és ezt nagyon köszönöm.Ha csak néhány embert érdekelt,csak néhányan mosolyogtak,vágtak pofákat,néztek nagyokat már megérte!

Először magamnak,később értetek tettem...miattatok!




(a végére elvesztem a mondatokban...nyöa...na mindegy kijött,most jobb :D)

Nincsenek megjegyzések: